Medlemmar - Välkomna till vårmöte i Equmeniakyrkan Hovslätt måndag 25 mars kl. 19:00

Ett glatt besked till alla golfare!
Skinnarebo Golf lämnar alla avgifter och priser oförändrade 2024!

Exkl Städavgiften som höjs till 400 Kr

Välkomna!

Om denna publika webbpresentation

Om Webbpresentationen

Skinnarebo Golfs publika webbpresentation är utformad för att ge besökare, golfare och medlemmar en fullödig information om golfbanan och dess olika aktiviteter.

Skinnarebo Golf är en trevlig och omväxlande 18-håls golfbana i en unik gårdsmiljö.
Klubben kan dessutom erbjuda en 9-håls korthålsbana, ”Pay & Play”, innebärande att den är öppen även för icke-golfare som vill prova på golfens mysterier och utmaningar.
Centralt på anläggningen har vi ett trevligt och utmanande övningsområde och kan dessutom erbjuda en Drivingrange med 30 platser under tak.

Ansvarig utgivare och webmaster

Ansvarig utgivare:
Jimmhy Hermansson
0708 85 20 75

Webmaster:
Ulf Landén
0736 25 13 20

Sidornas utformning

Sidorna är utformade för att kunna visas på datorskärm, laptop, smartphones mm.
Navigering kan ske med huvudmenyn längst upp på skärmen men också med olika länkar och knappar på sidorna.
Förteckning över samtliga publicerade sidor - se Sitemap

Copyright - upphovsrätt - Skinnarebo Golf

Det material som finns i vår webbpresentation är resultatet av inspiration, möda och hårt arbete. Detta arbete omfattas av svensk och internationell lagstiftning om upphovsrätt. Det innebär att det är förbjudet att i kommersiellt syfte kopiera, helt eller i delar, all text och bild på alla sidor som omfattas av Skinnarebo Golfs hemsida, utan uttryckligt tillstånd från styrelsen.

Vi kommer omgående och utan föregående varning att anmäla all otillåten användning av text eller bild från Skinnarebo Golfs hemsida till ansvarig myndighet

Frågor om användning av materialet på vår webbpresentation skickas till vår webmaster

Samtycke

Skinnarebo Golf & Country Club | Uppdaterad 2021-01-17

Personuppgiftspolicy/GDPR

Ny personuppgiftspolicy

Du ska kunna känna dig trygg med hanteringen av dina personuppgifter i golfen. I samband med övergången till GDPR har Svenska Golfförbundet tagit fram en policy som beskriver hur vi registrerar, lagrar och använder den information vi har om dig, vilka regelverk och bestämmelser som gäller kring personuppgifter i Golfsverige och vilka rättigheter du har som medlem och privatperson. Du hittar den nya policyn på https://golf.se/personuppgiftspolicy

Ta del av dina egna personuppgifter

I webbtjänsten Min Golf kan du se majoriteten av de personuppgifter som registrerats och behandlats. Det gäller allt från dina adressuppgifter till handicappåverkande ronder och resultat i golftävlingar. Du kan själv ändra, ta bort och lägga till uppgifter. I Min Golf finns också ett antal personliga inställningar du bör känna till, exempelvis att du kan NIX:a dig från utskick och enkäter.

logo skinnarebo1a green small

icon4 kontakt phone